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BettIR (Development/Alpha)


Justin
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Nachricht hinzugefügt von Bodyguard

Angenommen im Ratsmeeting vom 23.01.2021

Mod kommt ins Main

Empfohlene Beiträge

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2260572637

Wurde der Mod ausreichend getestet ?
Noch nicht, ich würde dazu einen gemeinsamen Test auf unseren Servern in einer Mission vorschlagen.

Erfüllt der Mod was er soll?
Ja

Ist der Mod noch in einer frühen Version und/oder treten Fehler auf (welche)?
ist noch in der Alpha, erfüllt aber schon was es soll.

Warum würde dem Clan dieser Mod weiterhelfen/zu mehr Spielspaß führen?
Nachtsicht wird um IR "aufheller" erweitert, welche eine Nutzung von Nachtsicht in nahezu bzw kompletter dunkelheit möglich machen.

Ist er einem unserer jetzigen Mods ähnlich?

Meines kenntniss standes nach nicht.

 

The mod currently only includes:
- NVG-mounted IR lights (compatible with particular NVGs only)
- Weapon-mounted IR lights (e.g. vanilla IR laser pointer is enough to use this functionality)
- "Pressure pad" mode - hold a button to have IR laser/IR Illuminator on, as soon as you release it, it's off
- Compatible with Vanilla NVG's and IR pointers
- Compatible with most RHS NVG's and IR pointers
- Compatible with most CUP NVG's and IR pointers
- Compatible with most USP NVG's
- Allows you to use your laser along with the IR illuminator
Multiplayer Compatible!
- Configurable keybinds to toggle the both lights (Ctrl + Alt + L and Ctrl + Alt + N by default)
- Adjustable viewdistance
- Tested with 66 AI actors with their illuminators on with minor FPS impact
- Easily Extendible - see "For Developers" section below

To be added soon:
- Weapon-specific offsets for better approximation of the position of the light source
- IR Patches
- IR-only textures
- Weapon-mounted illuminators
- AI using it and reacting to it
- Reorganizing the code architecture

Known bugs:
- Laggy in vehicles, potential fix in the pipeline
- NVG Illuminator offset vector is not being rotated with the head
- Position of the lights is approximated and might not be perfectly lined up to the actual position of the light source; will not fix (unless there's a method to fix it)

 

Bearbeitet von Justin
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